این یک سایت گزارش است

ما در اینجا سعى داریم تا شما رو با گزارشات خود در جریان کلاس بگذاریم
مشخصات بلاگ

این سایت بنا بر آن دارد تا بعد از برگذارى کلاس هاى مربوط با تهیه ى کزارش هاى مختصر تا سر حد یک صفحه شما را در جریان اتفاقات و مطالب کلاس قرار دهد

باز هم دانشکاهم دیر شد

آپلود کردن شرح کلاس در سر کلاس بر روی وب سایت 



به نام خدا


امروز یعنی یک شنبه مورخ 8 اسفند 1395 بنده با وجود تمام برنامه ریزی هام به دلیلی که خودمم نمی دونم چرا ، البته بعد از حجم ترافیکی تهران از شرق به غرب موفق به رسیدن به موقع برای کلاس تکنولوژی های ارتباطی دکتر دهکردی نشدم. 

این موضوع که چرا بنده باید نتونم به کلاس ایشون به موقع برسم برای خود منم جای تعجب داره ، زیرا که کمتر پیش میاد تا کلاسی رو سه جلسه به صورت مرتب دیر بیام .

اصلا گویا متاسفانه حکم طلسم پیدا کرده که امیدوارم در جلسه بعد شکسته شه.

بعد از ورود به کلاس متوجه شدم که استاد محترم در حال مانور روی بحث همیشگی یعنی ضربه زدن و ترجمه و توضیح ضربات بلنده و کوتاه و در دید کلی مورس بود.

بعد از مورس نوبت به تایپ رسید که البته من این قسنت را واقعا به شخصه علاقه دارم، ابته تا وقتی که به چالش کشیده نشوم.در مرحله دوم یعنی بعد از آموزش های قدیم نوبت به آموزش دو حرف جدید و تمرین و الباقی کار های مربوط رسید.

بعد از این جریانات آنجا بود که نفس ها در سینه حبس شد.

وب سایت هامون،من از وقتی باز کردم بهش دست نزدم دیگه ، کامل فراموش کرده بودم.

که البته به خیر گذشت و بعدا هم یکم روش کار کردم.

سایت هارو استاد به صورت رندم باز کرد و شرح کلاس ها خوانده شد.

جا داره تشکری هم کنیم از اون دوستی که در غالب چند صفحه متن ادبی سه تا بار نیسان پر هندونه ول کرده بود تو گذارش.

ایشالا نمرشم حلالت باشه ،بلاخره زحمت کشیده بود.

این جا بود که بعد از هم دردی با استاد در راستای کم خوابی شبانه (تیکه نیست، واقعا شبش خوب نخوابیده بودم) شروع به فعالیت و تمرین در راستای ترجمه و بررسی قابلیت گوگل در ترجمه به صورت متن و لینک کردیم که قسمت لینکش برای خود من تا حدودی جدید بود.

در ضمن دوستان به فکر فیلتر شکن هم باید باشید، چون میزان قابل توجهی از فعالیت های کلاسی و غیر کلاسی به فیلتر شکن احتیاج دارد و میزان قابل توجهی زمان از کلاس در جلسه گذشته در حاشیه نبود فیلتر شکن سپری شد.

بعد از بررسی گوگل ترنس لیت و تلاش های مداوم استاد در ساکت نگه داشتن کلاس شرووع به بررسی تویتر های برخی دوستان و در کل سایت تویتر کردیم و قرار هم بر آن شد تا برای جلسه بعد همه یک خبر از دنیا را توییت کنند.

این تذکر هم  اینجا قابل توجه و اعراب است که دوستان در جلسه آینده نسبت به بررسی حضور خوردن در جلسه قبلشان توجه داشته باشند ،چون صفحه دوم لیست ها همراه دکتر دهکردی نبود و یکم باعث سر در گمی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۴
محمدعلى شیخ رضایى

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی