این یک سایت گزارش است

ما در اینجا سعى داریم تا شما رو با گزارشات خود در جریان کلاس بگذاریم
مشخصات بلاگ

این سایت بنا بر آن دارد تا بعد از برگذارى کلاس هاى مربوط با تهیه ى کزارش هاى مختصر تا سر حد یک صفحه شما را در جریان اتفاقات و مطالب کلاس قرار دهد

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ق.ظ

جلسه 7

شروع کلاس با تمرین همیشگی تایپ ده انگشتی که البته خدایی نمی دونم چرا من به مراتب با سیستم خودم برام این امر راحت تره ولی خوب به قولن شاید یکم کار درستی نباشه که آدم به یک سیستم عادت کنه .

در ادامه به برنامه pinterest رسیدیم که البته راستش من قبلا جایی دیده بودم این برنامه رو ولی باهاش اشنایی کامل نداشتم. البته جدا برنامه ی جالبی هستش و من جددا باهاش باهاش ارتباط بر قرار کردم .

در ادامه هم که بحث شیرین و فراگیر بین اساتید یعنی انتخابات که البته ما هنوز هم نفهمیدیم از دید اساتید محترم اصلح کیه.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
محمدعلى شیخ رضایى

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی