این یک سایت گزارش است

ما در اینجا سعى داریم تا شما رو با گزارشات خود در جریان کلاس بگذاریم
مشخصات بلاگ

این سایت بنا بر آن دارد تا بعد از برگذارى کلاس هاى مربوط با تهیه ى کزارش هاى مختصر تا سر حد یک صفحه شما را در جریان اتفاقات و مطالب کلاس قرار دهد

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۷ ق.ظ

جلسه 4 و 5

جلسه چهارم و پنجم رو من متاسفانه فراموش کرده بودم وارد وب سایت کنم که البته یکی از این دو جلسه رو خیلی دیر رسیدم و الباقی جلسه چهارم به همین خاطر برام مثل همیشه مفید نبود .

البته از این امر واقعا متاسف شدم چون متاسفانه استاد آموزش داده بودن که چزور میشه از سایت یوتیوپ با استفاده از سایتfile2hd.com ویدئو دانلود کرد.

البته من تا به امروز این کار رو خودم از طریف دانلود منیجر انجام می دادم ، ولی خوب آدم همه جا به دانلود منیجر دسترسی نداره و اگر بودم خیلی خوب می شد.

جلسه پنجم هم که بعد از تعطیلات عید و بچه ها ماشالا کاملااااااا در جریان کلاس

استاد بعد از مرور تایپ ده انگشتی سعی کردند برامون نرم افزار one note توضیح بدن که البته خیلی موفق نبودن.

خداییش بچه ها تو حال هوا کلاس هنوز نبودند.

ایشالا از جلسه بعد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
محمدعلى شیخ رضایى

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی