این یک سایت گزارش است

ما در اینجا سعى داریم تا شما رو با گزارشات خود در جریان کلاس بگذاریم
مشخصات بلاگ

این سایت بنا بر آن دارد تا بعد از برگذارى کلاس هاى مربوط با تهیه ى کزارش هاى مختصر تا سر حد یک صفحه شما را در جریان اتفاقات و مطالب کلاس قرار دهد

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۸ ق.ظ

کدام صندوق انلاین؟

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از اصلی ترین نیاز های امروزه بشر ،نیاز به دسترسی مادام به برخی از اطلاعاتش است که برای اون در مواقع مختلف نیاز حکم کلید مشکلات را دارد.

برای بر طرف کردن این نیاز راه هایی وجود دارد که به فرد امکان دسترسی مادام به اطلاعات مورد نیاز خود را می دهد . از این روش ها می توان به راه کار هایی چون حمل انبوهی از کاغذ را در نظر گرفت که فقط تا جایی کارا است که تمام اطلاعات ما به صورت چاپی در بیاید و در مرحله بعد احتیاج به تغییر آنها نباشد.

ما با این شرایط می توانیم با قبول زحمت حمل حجم عظیمی از اوراق به همراه ریسک گم شدن آنها امکان دسترسی مادام خود به اطلاعاتمان را ایجاد کنیم .

روش دوم که با مرور زمان و پیشرفت علم به وجود آمد استفاده از کول دیسک ها و حافظه های جانبی قابل حمل است که ما را با مشکلاتی چون خطر گم شدن ،جا ماندن یا درده سر حمل در نمونه های دارای ابعاد بزرگ رو به رو می کند.

جدید ترین و بهترین روش برای مرتفع کردن این مشکل استفاده کردن از فضای مجازی و برنامه هایی است که در قالب یک فضای ابری و انلاین که مدام هم به روز می شود است.

این فضای ها به ما این امکان را می دهند تا ما در هر نقطه از و موقعیت جغرافیایی و فیزیکی تنها با استفاده از اینترنت به تمامی اطلاعات مورد اهمیت خود دسترسی داشته باشیم .

نمونه های معروف و عمومیت یافته ی این فضا ها شامل google drive ،onedrive و dropbox می باشد که امروزه جمعیت کثیری روزانه با استفاده از این فضاهای ابری از اطلاعات خود استفاده می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۵۸
محمدعلى شیخ رضایى